miercuri, 6 iulie 2011

Jurnal de călătorie (3)

După 7 ore petrecute pe drumuri, după 15 km străbătuți pe jos, după multă apă dată pe gât... Iată-mă la sfârșitul unei zile pline, pline, plineeeeee! Ca de fiecare dată, Aradul îmi oferă ce are mai bun... Mult soare, multă frumusețe, mult cer senin, multă dragoste, multă energie și-aș putea continua tot așa fără să obosesc, fără să mă opresc...



Arhitectura datând de la sfârșitul secolului al XIX-lea m-a lăsat și de data asta fără cuvinte... Mureșul m-a îmbătat cu susurul blând al apei... Oamenii m-au copleșit cu amabilitatea, deschiderea și dragostea lor... Fără îndoială, Aradul e locul perfect pentru mers în ospeție! Tuși mi-a pregătit azi cel mai bun suc natural pe care l-am băut vreodată iar langoșii cu brânză mi-au potolit foamea. Totuși, înghețata de zmeură mi-a răcorit ziua...  



Și-ar crede toți că nu-mi lipsește nimic, nici prietenii de departe, nici sărutul pe frunte al mamei sau îmbrățișarea tatălui. Și poate că chiar așa ar fi dacă ai fi aici cu mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici poti sa-ti lasi amprenta...