luni, 4 iulie 2011

Jurnal de călătorie (2)

Ghicitoare: 
Ce se întâmplă când trenul în care te afli are întârziere două ore iar tu ai planificată ziua?
Răspuns: 
Îți dă toată ziua peste cap.

Ghicitoare: 
Ce se întâmplă când ți-ai planificat să petreci timpul plimbându-te iar afară plouă?
Răspuns:
Stai în casă, privești pe geam și asculți ploaia.

Ghicitoare: 
Ce se întâmplă când nu vezi luminița de la capătul tunelului?
Răspuns:
Folosești o lanternă.

Ghicitoare:
Ce se ascunde în spatele unui zâmbet?
Răspuns:
Orice. Chiar și o lacrimă.

Așa se anunța ziua de astăzi. Plină de ghicitori aparent de nedezlegat și licori amare greu de băut. Dar nimic nu este la întâmplare. Pentru că este ceva deasupra neputinței și deznădejdii noastre. Pentru că acolo unde este întuneric, El dăruiește lumină. Și-acolo unde este nor, mereu în spatele lui vei găsi soare și-acolo unde este încercare vei descoperi binecuvântare.

Așa se face că într-o zi fără soare și în încercare am găsit o prietenă. O persoană care vorbește același limbaj al dragostei. O persoană care găsește în viață același Adăpost. O persoană care îmbrățișează Adevărul cu întreaga ființă și care gustă din plin din bunătatea Lui. O persoană care indică cu ambele brațe către cerul deschis pentru ca toți să vadă frumusețea Prințului divin.

O persoană care cu glas dulce fredonează cântecul plinătății depline... L-am cântat împreună astăzi într-o Armonie perfectă și ziditoare. Am alergat amândouă la Stânca Mântuirii noastre și ne-am plecat umil genunchii, dându-i Lui toată slava. Și astăzi, am fost instrumente în mâna Lui, folosite pentru zidirea celuilalt în credință și nădejde. Am privit amândouă în sufletul celeilalte și-am descoperit amprenta divină care ne dă menire și sens în viață. Am împărtășit împreună misterul scânteii din sufletul nostru. Și-am mulțumit pentru chemarea ce ne-a fost făcută: să fim fii ai luminii!

Astăzi, am înțeles că a fost nevoie de nori și ploaie pentru ca acestă femeie sfântă să fie pentru mine o binecuvântare în încercare. La timpul și în locul potrivit. Mulțumesc!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici poti sa-ti lasi amprenta...