vineri, 2 septembrie 2011

Ghici ghicitoarea mea!

Astăzi mi-am reîntâlnit doi vechi prieteni care mi-au adus zâmbetul pe buze și un strop de împlinire în suflet. Îi cunosc de când mă știu, chiar am crescut cu ei. Le recunosc parfumul oricând și de la o distanță de aproximativ 2 m iar după câteva ceasuri petrecute împreună cu ei, hainele și pielea mea le împrumută mirosul. Ei sunt prietenii mei de nădejde care-mi sar în ajutor oricând am nevoie. Iar pentru asta le voi fi veșnic recunoscătoare. Tot ei îmi insuflă spiritul de vikingă, femeia care folosește forța brută spre a-și împlini scopul, deși în toate celelalte împrejurări ale vieții m-aș asemăna mai degrabă cu o domniță din epoca medievală. 

Ți-ai dat seama cine sunt prietenii mei?... Bravii cavaleri Cif si Domestos! (Aplauze în fundal)


2 comentarii:

Aici poti sa-ti lasi amprenta...