luni, 4 iulie 2022

Pomelnic


Ion, Vasile, Maria, Smaranda... Rahila, Gheorghe și Salomeea...
...cei la care nu pot ajunge decât cu o rugăciune.
...cei pe care v-am iubit cât ați fost în viață și pe care v-am plâns când ați plecat spre zările albastre.
...pe voi, cei cu care trăiesc chiar și dincolo de moarte, pe care vă port mereu în inimă și-n gând și cu care stau stau de vorbă în duh și în suflet.
...cei pe care nu v-am uitat și a căror aducere aminte nu mai doare.
...cei pe care v-am cunoscut cu toate că nu v-am văzut și cei pe care v-am iubit pentru că v-am cunoscut.
Ion, Vasile, Maria, Smaranda... Rahila, Gheorghe și Salomeea...
...cei cărora vă doresc mereu un viitor luminos.
...voi, cei pe care vă pomenesc zilnic în gândurile și rugăciunile mele.
...pentru sănătatea voastră, spor în toate, putere de muncă, bucurie și fericire...
Ion, Vasile, Maria, Smaranda... Rahila, Gheorghe și Salomeea... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici poti sa-ti lasi amprenta...